Jag har fått meddelande om att kortdragningen från er misslyckats, vad betyder detta?

Det kan finnas många anledningar till varför vi inte har kunnat debitera ditt betalkort, den vanligaste anledningen är att du har fått ett nytt betalkort men det gamla ligger kvar som registrerat betalkort på ditt konto. Informationen på ditt kort har då ändrats och du behöver uppdatera dina kortuppgifter på Mina sidor för att vi ska kunna debitera dig för dina parkeringsavgifter. Se Hur uppdaterar jag mina kortuppgifter?

Vi gör två försök att debitera ditt kort. Om den första kortdragningen ej kan genomföras, görs ett nytt försök om cirka 10 dagar. Vi skickar vid båda försöken ett meddelande om kortdragningen lyckats eller ej. Misslyckas även det andra försöket till kortdragning skickar vi en påminnelse per post.

Tips! Se till att dina kortuppgifter alltid stämmer. Om du fått ett nytt bankkort måste du själv gå in och ändra dina kortuppgifter på Mina sidor. 

Var denna artikel till hjälp?